T24 Ekonomi
Amazonyeni mağazası Amazon Haul’u tanıtarak, e-ticaret dünyasında yeni bir rekabet dalgası başlattı. Haul, Temu’ya direkt rakip olmayı hedefliyor.
Temu’nun 2022’de ABD pazarına girdikten sonra yakaladığı grafik, Amazon’un düşük fiyat stratejisine yönelmesinde tesirli oldu. Çarşamba günü tanıtımı yapılan Amazon Haul, 20 doların altında kalan ve çeşitli kategorilerde geniş bir eser gamı sunan bir mağaza olarak tasarlandı. Mağazanın teslimat süreleri Amazon Prime’dan farklı olarak daha uzun, ekseriyetle bir haftayı buluyor.
CNBC-e’nin haberine göre nazaran yeni platform, başta Çin merkezli tanınan e-ticaret platformu Temu olmak üzere TikTok Shop ve Shein üzere düşük fiyat stratejisiyle öne çıkan rakiplere güçlü bir karşılık niteliğinde.
Amazon Haul’un bu gayesi gerçekleştirip gerçekleştiremeyeceği merak konusu olurken, Amazon’un genç ve bütçe dostu tüketiciler için geliştirdiği bu platformun Temu ve öbür rakiplere karşı rekabet gücünü artırması bekleniyor.
Eserleri infial yaratan Sayna Soleimanpour: Ben neden bayan cinayetlerini güzelleyeyim?
|