Threads’in çıkışının ardından Twitter’da kullanıcı düşüşü yaşanıyor

Meta’nın Twitter rakibi Threads, çıkış yaptığı birinci haftada tüm vakitlerin en süratli büyüyen uygulaması oldu.

Sadece 5 gün içinde daha evvel rekoru elinde tutan ChatGPT ve TikTok’u geride bırakarak 100 milyondan fazla kullanıcıya ulaştı.

Threads’in Avrupa Birliği ülkelerinde çıkış yapmaması göz önünde bulundurulduğunda önemli bir muvaffakiyet olduğu kaydedildi.

Threads çıkış yaptıktan birkaç gün sonra DNS hizmeti Cloudflare’in CEO’su Matthew Prince, Threads’in lansmanından bu yana Twitter’a yapılan ziyaretlerin yüzde 5’lik bir düşüş yaşadığını duyurdu.

THREADS’E BAHT VERECEKLERİNİ SÖYLEDİLER

Ayrıca Amerikalı anket şirketi Ipsos tarafından yaplan bir ankette Amerikalı Twitter kullanıcılarının yüzde 58’inin Threads’i deneyeceklerini yahut esasen denediklerini söyledi.

EN BÜYÜK KULLANIM GÜNÜ OLDUĞUNU TEZ ETTİ

Twitter’ın CEO’su Linda Yaccarino geçtiğimiz günlerde Şubat ayından bu yana Twitter’ın en çok kullanım günü olduğunu argüman etmişti.

MARKALAR THREADS ÜZERİNDE DAHA FAZLA ETKİLEŞİM ALIYOR

Öte yandan haberde Twitter’daki gönderilerle birebir olsa da yeni platform Threads’te markaların yüzde 87’sinin gönderilerinde daha fazla beğeni ve etkileşim aldıkları vurgulandı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir